Головна » Файли |
Всього матеріалів в каталозі: 113 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 ... 11 12 » |
Рекомендації щодо оформлення проектів рішень виборних органів |
Внесено зміни до наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557 |
Подається щороку до 25 грудня |
Згідно зі ст. 19 Закону України «Про відпустки» від 15.11.1996 № 504/96-ВР одинокій матері надається щорічно додаткова оплачувана відпустка тривалістю 10 календарних днів без урахування святкових і неробочих днів. Тому правильне тлумачення терміну "одинока мати" має значення при визначенні права такої особи на додаткову оплачувану відпустку.
|
Цей Закон визначає правові та організаційні засади функціонування системи запобігання корупції в Україні, зміст та порядок застосування превентивних антикорупційних механізмів, правила щодо усунення наслідків корупційних правопорушень |
Конфлікт інтересів, тобто суперечність між приватними та службовими інтересами як в державному, так і приватному секторах, непокоять громадськість в багатьох країнах світу. Ситуації, які спричиняють конфлікти інтересів, вже давно є окремим об'єктом антикорупційної політики в секторі державного управління. |
Генеральну Угоду укладено на 2016-2017 рр. відповідно до законів України «Про колективні договори і угоди», «Про соціальний діалог в Україні» між всеукраїнськими об’єднаннями організацій роботодавців в особі Спільного представницького органу сторони роботодавців на національному рівні, всеукраїнськими об’єднаннями професійних спілок в особі Спільного представницького органу репрезентативних всеукраїнських об’єднань профспілок на національному рівні та Кабінетом Міністрів України, що надалі іменуються Сторонами. Угода набрала чинності 23 серпня 2016 року з дня її підписання. |
Затверджено нову редакцію Статуту Профспілки працівників освіти і науки України |
Сторонами Угоди є відділ освіти Білопільської районної державної адміністрації як орган, що здійснює державний контроль за станом і розвитком освіти в районі та районний комітет профспілки працівників освіти і науки, як повноважний представник і захисник інтересів найманих працівників освіти. |
Відповідно до статті 19 Конституції України від 28.06.1996 № 254к/96-ВР [далі — Конституція) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Система та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правовий статус і відповідальність органів та посадових осіб місцевого самоврядування визначені Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР (далі — Закон про місцеве самоврядування). Виключний перелік повноважень сільського голови визначений частиною четвертою статті 42 Закону про місцеве самоврядування. Здебільшого повноваження сільського голови пов’язані з організацією роботи сільської ради та співпрацею з територіальною громадою і представництвом її інтересів. Сільський голова уповноважений також призначати на посади та звільняти з посад керівників підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності відповідних територіальних громад, окрім керівників дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів. Сільський голова несе персональну відповідальність за здійснення наданих йому законом повноважень (частина 5 ст. 42 Закону про місцеве самоврядування). Частиною четвертою статті 12 Закону про місцеве самоврядування визначено, що сільський, селищний, міський голова не може бути депутатом будь-якої ради, суміщати свою службову діяльність з іншою посадою, в тому числі на громадських засадах займатися іншою оплачуваною (крім викладацької, наукової і творчої діяльності, медичної практики, інструкторської та суддівської практики зі спорту) або підприємницькою діяльністю. Відповідальність за порушення обмежень щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності чи винагороди від роботи за сумісництвом передбачено статтею 1724 Кодексу про адміністративні правопорушення від 07.12.1984 № 8073-Х та тягне за собою накладення штрафу від п'ятдесяти до ста двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією отриманого доходу. Сільський голова не має розпорядчих повноважень щодо навчальних закладів, які перебувають у сфері управління обласної (районної) ради або державної адміністрації, зокрема щодо кадрового забезпечення педагогічним або іншим персоналом. Призначення та звільнення з посади керівника навчального закладу комунальної форми власності здійснює лише відповідний орган управління освітою. Будь-які вимоги сільського голови щодо надання йому подібних повноважень можуть бути розцінені як перевищення влади або службових повноважень, тобто умисне вчинення службовою особою дій, які явно виходять за межі наданих їй прав чи повноважень, якщо вони завдали істотної шкоди охоронюваним законом прав, інтересам окремих громадян, державним чи громадським інтересам, інтересам юридичних осіб. Такі дії підпадають під дію статті 365 Кримінального кодексу України від 05.04.2001 № 2341 – ІІІ караються обмеженням волі на строк до пʼяти років або позбавлення волі на строк від двох до пʼяти років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
Практика управління закладом освіти, № 2 2016 р., 68-69 Володимир Божинський, головний спеціаліст відділу державно-громадського управління освітою Міністерства освіти і науки України
|