Неділя, 05.05.2024, 12:09
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Пошук
Друзі сайту
Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 113
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 ... 11 12 »

Рекомендації щодо оформлення проектів рішень виборних органів 

Досвід роботи | Переглядів: 377 | Завантажень: 18 | Додав: Кисельова | Дата: 27.02.2017 | Коментарі (0)

Внесено зміни до наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557

Нормативно-правова база | Переглядів: 324 | Завантажень: 11 | Додав: Кисельова | Дата: 20.02.2017 | Коментарі (0)

Подається щороку до 25 грудня

Досвід роботи | Переглядів: 354 | Завантажень: 32 | Додав: Кисельова | Дата: 23.12.2016 | Коментарі (0)

Згідно зі ст. 19 Закону України «Про відпустки» від 15.11.1996 № 504/96-ВР одинокій матері надається щорічно додаткова оплачувана відпустка тривалістю 10 календарних днів без урахування святкових і неробочих днів. Тому правильне тлумачення терміну "одинока мати" має значення при визначенні права такої особи на додаткову оплачувану відпустку.

 

Відпустки | Переглядів: 457 | Завантажень: 0 | Додав: Кисельова | Дата: 30.11.2016 | Коментарі (0)

Цей Закон визначає правові та організаційні засади функціонування системи запобігання корупції в Україні, зміст та порядок застосування превентивних антикорупційних механізмів, правила щодо усунення наслідків корупційних правопорушень

Нормативно-правова база | Переглядів: 334 | Завантажень: 3 | Додав: Кисельова | Дата: 30.11.2016 | Коментарі (0)

Конфлікт інтересів, тобто суперечність між приватними та службовими інтересами як в державному, так і приватному секторах, непокоять громадськість в багатьох країнах світу. Ситуації, які спричиняють конфлікти інтересів, вже давно є окремим об'єктом антикорупційної політики в секторі державного управління.

Нормативно-правова база | Переглядів: 327 | Завантажень: 3 | Додав: Кисельова | Дата: 30.11.2016 | Коментарі (0)

Генеральну Угоду укладено на 2016-2017 рр. відповідно до законів України «Про колективні договори і угоди», «Про соціальний діалог в Україні» між всеукраїнськими об’єднаннями організацій роботодавців в особі Спільного представницького органу сторони роботодавців на національному рівні, всеукраїнськими об’єднаннями професійних спілок в особі Спільного представницького органу репрезентативних всеукраїнських об’єднань профспілок на національному рівні та Кабінетом Міністрів України, що надалі іменуються Сторонами.

Угода набрала чинності 23 серпня 2016 року з дня її підписання.

колективний договір | Переглядів: 320 | Завантажень: 9 | Додав: Кисельова | Дата: 02.09.2016 | Коментарі (0)

Затверджено нову редакцію Статуту Профспілки працівників освіти і науки України

Статутні документи | Переглядів: 387 | Завантажень: 17 | Додав: Кисельова | Дата: 01.09.2016 | Коментарі (0)

Сторонами Угоди є відділ  освіти Білопільської районної державної адміністрації як орган, що здійснює державний контроль за станом і розвитком освіти в районі та районний комітет профспілки працівників освіти і науки, як повноважний представник і захисник інтересів найманих працівників освіти.

колективний договір | Переглядів: 746 | Завантажень: 37 | Додав: Кисельова | Дата: 13.06.2016 | Коментарі (0)

Відповідно до статті 19 Конституції України від 28.06.1996 № 254к/96-ВР [далі — Конституція) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані ді­яти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передба­чені Конституцією та законами України.

Система та гарантії місцевого самоврядування в Україні, заса­ди організації та діяльності, правовий статус і відповідальність ор­ганів та посадових осіб місцевого самоврядування визначені Зако­ном України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР (далі — Закон про місцеве самоврядування).

Виключний перелік повноважень сільського голови визначе­ний частиною четвертою статті 42 Закону про місцеве самовряду­вання. Здебільшого повноваження сільського голови пов’язані з ор­ганізацією роботи сільської ради та співпрацею з територіальною громадою і представництвом її інтересів.

Сільський голова уповноважений також призначати на посади та звільняти з посад керівників підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності відповідних територіаль­них громад, окрім керівників дошкільних, загальноосвітніх та поза­шкільних навчальних закладів.

Сільський голова несе персональну відповідальність за здійснення наданих йому законом повноважень (частина 5 ст. 42 Закону про місцеве самоврядування).

Частиною четвертою статті 12 Закону про місцеве самоврядування визначено, що сільський, селищний, міський голова не може бути депутатом будь-якої ради, суміщати свою службову діяльність з іншою посадою, в тому числі на громадських засадах займатися іншою оплачуваною (крім викладацької, наукової і творчої діяльності, медичної практики, інструкторської та суддівської практики зі спорту) або підприємницькою діяльністю.

Відповідальність за порушення обмежень щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності чи винагороди від роботи за сумісництвом передбачено статтею 1724 Кодексу про адміністратив­ні правопорушення від 07.12.1984 № 8073-Х та тягне за собою накла­дення штрафу від п'ятдесяти до ста двадцяти п'яти неоподатковува­них мінімумів доходів громадян з конфіскацією отриманого доходу.

Сільський голова не має розпорядчих повноважень щодо нав­чальних закладів, які перебувають у сфері управління обласної (ра­йонної) ради або державної адміністрації, зокрема щодо кадрового забезпечення педагогічним або іншим персоналом. Призначення та звільнення з посади керівника навчального закладу комунальної фор­ми власності здійснює лише відповідний орган управління освітою.

Будь-які вимоги сільського голови щодо надання йому подібних повноважень можуть бути розцінені як перевищення влади або службових повноважень, тобто умисне вчинення службовою осо­бою дій, які явно виходять за межі наданих їй прав чи повноважень, якщо вони завдали істотної шкоди охоронюваним законом прав, ін­тересам окремих громадян, державним чи громадським інтересам, інтересам юридичних осіб. Такі дії підпадають під дію статті 365 Кримінального кодексу України від 05.04.2001 № 2341 – ІІІ караються обмеженням волі на строк до пʼяти років або позбавлення волі на строк від двох до пʼяти років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.    

 

                                Практика управління закладом освіти, № 2 2016 р., 68-69

         Володимир Божинський, головний спеціаліст відділу державно-громадського  управління освітою Міністерства освіти і науки України

 

 

Юридичні консультації | Переглядів: 787 | Завантажень: 0 | Додав: Кисельова | Дата: 26.02.2016 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-30 ... 101-110 111-113