Неділя, 05.05.2024, 14:08
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Пошук
Друзі сайту
Головна » Файли » Соціально економічний захист

У розділі матеріалів: 45
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 4 5 »

Внесено зміни до наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557

Нормативно-правова база | Переглядів: 324 | Завантажень: 11 | Додав: Кисельова | Дата: 20.02.2017 | Коментарі (0)

Цей Закон визначає правові та організаційні засади функціонування системи запобігання корупції в Україні, зміст та порядок застосування превентивних антикорупційних механізмів, правила щодо усунення наслідків корупційних правопорушень

Нормативно-правова база | Переглядів: 334 | Завантажень: 3 | Додав: Кисельова | Дата: 30.11.2016 | Коментарі (0)

Конфлікт інтересів, тобто суперечність між приватними та службовими інтересами як в державному, так і приватному секторах, непокоять громадськість в багатьох країнах світу. Ситуації, які спричиняють конфлікти інтересів, вже давно є окремим об'єктом антикорупційної політики в секторі державного управління.

Нормативно-правова база | Переглядів: 327 | Завантажень: 3 | Додав: Кисельова | Дата: 30.11.2016 | Коментарі (0)

Генеральну Угоду укладено на 2016-2017 рр. відповідно до законів України «Про колективні договори і угоди», «Про соціальний діалог в Україні» між всеукраїнськими об’єднаннями організацій роботодавців в особі Спільного представницького органу сторони роботодавців на національному рівні, всеукраїнськими об’єднаннями професійних спілок в особі Спільного представницького органу репрезентативних всеукраїнських об’єднань профспілок на національному рівні та Кабінетом Міністрів України, що надалі іменуються Сторонами.

Угода набрала чинності 23 серпня 2016 року з дня її підписання.

колективний договір | Переглядів: 320 | Завантажень: 9 | Додав: Кисельова | Дата: 02.09.2016 | Коментарі (0)

Сторонами Угоди є відділ  освіти Білопільської районної державної адміністрації як орган, що здійснює державний контроль за станом і розвитком освіти в районі та районний комітет профспілки працівників освіти і науки, як повноважний представник і захисник інтересів найманих працівників освіти.

колективний договір | Переглядів: 746 | Завантажень: 37 | Додав: Кисельова | Дата: 13.06.2016 | Коментарі (0)

Міністерство фінансів України оприлюднило доопрацьований проект Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік».

Проект держбюджету, підготовлений Кабінетом Міністрів України, не обговорювався з соціальними партнерами – профспілками.

Профспілкові пропозиції до проекту Державного бюджету України на 2016 рік, направлені Міністерству фінансів України та Міністерству соціальної політики України ще 20 липня 2015 року (листи №№01-13/877СПО та 01-13/878СПО відповідно), всупереч багаторазовим наполяганням профспілкової Сторони не опрацьовувались постійно діючою тристоронньою робочою групою з питань проведення консультацій на всіх стадіях бюджетного процесу. Проте жодного засідання робочої групи з цього питання не відбулося.

Подаємо профспілкові експрес-висновки до законопроекту.

Нормативно-правова база | Переглядів: 287 | Завантажень: 4 | Додав: Кисельова | Дата: 07.12.2015 | Коментарі (0)

Подаємо для використання у роботі аналітичні матеріали щодо змін, що внесені Законом України «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України» від 28 грудня 2014 року № 76-VIII (п.4) та Законом України «Про Державний бюджет України на 2015 рік» від 28.12.2014 р. № 80-VIII (п.9) до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи». 

 

Нормативно-правова база | Переглядів: 349 | Завантажень: 7 | Додав: Кисельова | Дата: 21.01.2015 | Коментарі (0)

Подаємо для інформування аналітичні матеріали щодо змін, що внесені Законом України «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України» від 28 грудня 2014 року № 76-VIII, Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування загальнообов'язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати праці» від 28.12.2014 р. № 77-VIII, Законом України «Про Державний бюджет України на 2015 рік» від 28.12.2014 р. № 80-VIII. 

 

Нормативно-правова база | Переглядів: 422 | Завантажень: 5 | Додав: Кисельова | Дата: 21.01.2015 | Коментарі (0)

Кодекс законів про працю України (стаття 252 КЗпП) та Закон України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності» (стаття 41) покладають на власника або уповноважений ним орган обов'язок створення для працівників підприємства, установи, організації, обраних до складу виборної профспілкової організації можливості для здійснення їхніх повноважень.
 
Частиною другою статті 41 Закону України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності» і частиною другою статті 252 КЗпП України передбачено, що однією з гарантій можливості здійснення такими особами своїх повноважень є заборона притягнення їх до дисциплінарної відповідальності без попередньої згоди виборного органу, членами якого вони є.
 
Згідно із ч. 6 ст. 39 Закону України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності» рішення профспілки про ненадання згоди на розірвання трудового договору з працівником має бути обґрунтованим. У разі якщо в рішенні немає обґрунтування відмови у такій згоді, роботодавець має право звільнити працівника без згоди виборного органу профспілки.
 
Виходячи з аналізу зазначених норм працівник може бути звільнений без згоди профспілкового органу за відсутності обґрунтування профспілковим органом такої відмови, а не з мотивів її відмови. Саме такий правовий висновок міститься в постанові Верховного Суду України від 22 жовтня 2014 року № 6-163цс14.
 
За аналогією правило ч. 6 ст. 39 Закону України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності» слід застосувати й до передбачених ч. 2 ст. 252 КЗпП України, ч. 2 ст. 41 цього Закону випадків отримання згоди профспілкового органу на притягнення працівників - членів виборних профспілкових органів до дисциплінарної відповідальності.
 
З матеріалів зазначеної вище судової справи вбачається, що рішенням профспілкового комітету відмовлено в наданні згоди на притягнення члена виборного органу до дисциплінарної відповідальності з мотивів недоведеності факту вчинення ним прогулу та відсутності об'єктивних підстав для такої відповідальності.
 
Верховний Суд України зауважив, що суди апеляційної та касаційної інстанцій неправильно застосували норми законодавства та дійшли помилкового висновку про наявність у власника права на притягнення члена виборного профспілкового органу до дисциплінарної відповідальності без згоди виборного органу профспілки.
 
Увійшовши в обговорення правомірності обґрунтування рішення виборного профспілкового органу суд вийшов за межі своєї компетенції та ухвалив незаконне рішення.
 
Верховний Суд України суди зробив висновок про те, що власник або уповноважений ним орган має право притягнути працівника, який є членом виборного профспілкового органу, до дисциплінарної відповідальності лише за згодою такого органу, а якщо така згода отримана не була, то лише за умови відсутності обґрунтування відмови в наданні цієї згоди, а не за обставин її неправильного обґрунтування.
Нормативно-правова база | Переглядів: 352 | Завантажень: 8 | Додав: Кисельова | Дата: 10.12.2014 | Коментарі (0)

Міністерство освіти і науки України своїм листом №1/9-630 від 5.12.2014 вимагає від органів управління освітою, керівників інститутів післядипломної педагогічної освіти, керівників методичних кабінетів та центрів, а також керівників навчальних закладів забезпечити неухильне дотримання принципів педагогічної свободи вчителя.
У Міністерстві освіти акцентують увагу на тому, що на перешкоді творчій діяльності педагогічного працівника, його зосередженості на виконанні головного функціонального обов'язку і покликання – надання якісних освітніх послуг стоїть переобтяження його введенням усілякої, у багатьох випадках не передбаченої жодним нормативно-правовим актом, письмової звітності, планування та іншої документації. 
МОН наполягає на припиненні бюрократизації роботи педагога і неухильно дотримуватися принципів педагогічної свободи вчителя. Це неодмінно сприятиме його професійній самореалізації та, як наслідок, підвищенню якості освіти.
Насамкінець, у Міністерстві освіти і науки звертають увагу учасників освітнього процесу на те, що вибір форм та методів викладання є винятково прерогативою вчителя й не можуть регламентуватися ні адміністрацією навчального закладу, ні органами управління освітою
Нормативно-правова база | Переглядів: 341 | Завантажень: 8 | Додав: Кисельова | Дата: 10.12.2014 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-30 31-40 41-45