- 2012 Липень
- 2012 Вересень
- 2013 Лютий
- 2013 Березень
- 2013 Квітень
- 2013 Жовтень
- 2013 Листопад
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Лютий
- 2014 Березень
- 2014 Квітень
- 2014 Травень
- 2014 Червень
- 2014 Липень
- 2014 Жовтень
- 2014 Листопад
- 2014 Грудень
- 2015 Січень
- 2015 Лютий
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Вересень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Лютий
- 2017 Березень
- 2017 Квітень
- 2017 Липень
- 2017 Серпень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Лютий
- 2018 Червень
08:46 Пропозиції ЦК Профспілки до проекту закону «Про освіту» | |
ЦК Профспілки працівників освіти і науки України розглянув проект закону «Про освіту», реєстраційний № 3491-д, прийнятий за основу 6 жовтня 2016 року, і надав пропозиції до документу. Відповідний лист спрямовано до Комітету з питань науки і освіти Верховної Ради України. Профспілкова освітянська громадськість розраховує на розуміння важливості наданих пропозицій, що, у разі їх урахування парламентарями при наступному розгляді законопроекту, вони сприятимуть створенню належних фінансових та правових умов подальшого розвитку освіти, підвищенню її якості, встановленню відповідних трудових гарантій педагогічним, науковим працівникам, спеціалістам освіти та її здобувачам. Профспілка, зокрема, вважає неприпустимим економити на освітянській галузі та наголошує на необхідності дотримання норм статті 22 Конституції України, відповідно до якої при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод та передбачення в новому Законі України «Про освіту» державних гарантій щодо рівня фінансування галузі, оплати праці освітян, а в подальшому – досягнення її розміру європейського рівня з установленням залежності від внутрішнього валового продукту на душу населення. | |
|
Всього коментарів: 0 | |