« Липень 2017 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
- 2012 Липень
- 2012 Вересень
- 2013 Лютий
- 2013 Березень
- 2013 Квітень
- 2013 Жовтень
- 2013 Листопад
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Лютий
- 2014 Березень
- 2014 Квітень
- 2014 Травень
- 2014 Червень
- 2014 Липень
- 2014 Жовтень
- 2014 Листопад
- 2014 Грудень
- 2015 Січень
- 2015 Лютий
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Вересень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Лютий
- 2017 Березень
- 2017 Квітень
- 2017 Липень
- 2017 Серпень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Лютий
- 2018 Червень
14:33 Нова процедура проведення перевірок: зміни в законодавстві | |
16 травня 2017 року набрали чинності Порядок здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю та Порядок здійснення державного нагляду за додержанням законодавства про працю, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 № 295. Державний контроль за дотриманням законодавства про працю здійснюватиметься у формі проведення інспекційних візитів і невиїзних інспектувань інспекторами з праці. Контроль стосуватиметься юридичних і фізичних осіб, які використовують найману працю. Контроль здійснюватимуть інспектори з праці: – Держпраці та її територіальних органів; – виконавчих органів міських рад міст обласного значення і сільських, селищних, міських рад об’єднаних територіальних громад (з питань своєчасної та в повному обсязі оплати праці, дотримання мінімальних гарантій в оплаті праці, оформлення трудових відносин). Контрольні повноваження інспектора праці підтверджується службовим посвідченням встановленої Мінсоцполітики форми, що видається Держпраці. Тривалість інспекційного візиту, невиїзної інспекції не може перевищувати 10 робочих днів, а для суб'єктів мікропідприємництва та малого підприємництва - двох робочих днів. Порядок здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про працю визначає процедуру проведення інспекційних відвідувань та організації невиїзних інспектувань, особливості складання акта, припису та прийняття рішень, а також вжиття заходів впливу та їх оскарження тощо. Державний нагляд за дотриманням законодавства про працю здійснюється шляхом витребування, збору й аналізу інформації, необхідної для підготовки висновків про стан дотримання об'єктом нагляду законодавства про працю, або шляхом проведення перевірки об'єкта нагляду з виїздом за його місцезнаходженням (далі - виїзна перевірка). Держнагляд здійснюватимуть посадові особи Держпраці та його територіальних органів, що підтверджуватиметься службовим посвідченням такої посадової особи. При цьому основною метою держнагляду є виявлення порушень і недоліків при здійсненні виконавчими органами міських рад міст обласного значення, сільських, селищних, міських рад об’єднаних територіальних громад і центральними органами виконавчої влади своїх повноважень у цій сфері. Виїзні перевірки проводитимуться відповідно до індивідуального графіка, який затверджується керівником чи заступником керівника Держпраці або його територіального органу відповідно до плану роботи Держпраці і його територіального органу на відповідний період. Про проведення виїзної перевірки повідомлятиметься об’єкт нагляду не пізніше ніж за 5 робочих днів до її початку. З метою здійснення державного нагляду уповноважені посадові особи Держпраці мають право, серед іншого: 1) безперешкодно отримувати від об’єктів нагляду документи, інформацію, показники статистичної й оперативної звітності та будь-які дані, пов'язані із здійсненням контрольних повноважень; 2) ставити посадовим особам об’єкта нагляду питання, отримувати від них необхідні пояснення, звіти, матеріали, іншу інформацію про рівень і стан профілактичної роботи, причини порушень законодавства про працю і вжиті заходи стосовно їх усунення; 3) вимагати припинення дій, що перешкоджають здійсненню державного нагляду.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |