« Квітень 2017 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
- 2012 Липень
- 2012 Вересень
- 2013 Лютий
- 2013 Березень
- 2013 Квітень
- 2013 Жовтень
- 2013 Листопад
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Лютий
- 2014 Березень
- 2014 Квітень
- 2014 Травень
- 2014 Червень
- 2014 Липень
- 2014 Жовтень
- 2014 Листопад
- 2014 Грудень
- 2015 Січень
- 2015 Лютий
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Вересень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Лютий
- 2017 Березень
- 2017 Квітень
- 2017 Липень
- 2017 Серпень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Лютий
- 2018 Червень
08:52 Держконтроль за дотриманням законодавства про працю пропонують здійснювати за новим порядком | |
У 2017 році інспекторам праці пропонується надати повноваження здійснювати інспекційні відвідування та невиїзне інспектування юридичних та фізичних осіб, які використовують найману працю, а також суб’єктів господарювання, що здійснюють діяльність з надання послуг з посередництва у працевлаштуванні в Україні або за кордоном, наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в іншого роботодавця. Метою перевірок є державний контроль за дотриманням законодавства про працю та зайнятість населення. Відповідні положення містить оприлюднений проект постанови Кабміну «Деякі питання реалізації статті 259 Кодексу законів про працю України та статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розроблений у зв’язку із набуттям чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 6.12.2016 № 1774-VIII. Проектом постанови пропонується затвердити: Порядок здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість; Порядок здійснення державного нагляду за додержанням законодавства про працю та зайнятість; Методичні рекомендації щодо забезпечення здійснення виконавчими органами міських рад обласного значення, об’єднаних територіальних громад повноважень, передбачених частиною третьою статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування»; Положення про порядок видачі посадовим особам виконавчих органів міських рад міст обласного значення та об’єднаних територіальних громад посвідчень інспектора праці. Згідно з проектом постанови інспекторами праці є посадові особи Держпраці, її територіальних органів, виконавчих органів міських рад міст обласного значення та об’єднаних територіальних громад. Повноваження інспектора праці підтверджуються службовим посвідченням встановленого зразка, яке видається Держпраці. Інспекційні відвідування проводитиметься: – за зверненням працівника про порушення стосовно нього законодавства про працю та зайнятість населення; – за зверненням фізичної особи, стосовно якої порушені правила оформлення трудових відносин; – за рішенням керівника органу контролю про проведення інспекційних відвідувань з питань виявлення неоформлених трудових відносин; – за рішенням суду, повідомленням правоохоронних органів про порушення законодавства про працю та зайнятість населення; – за повідомленням посадових осіб органів державного нагляду (контролю) про виявлені під час виконання ними контрольних повноважень ознаки порушення законодавства про працю та зайнятість населення; – за інформацією Держстату і його територіальних органів (про наявність заборгованості з виплати зарплати), Фонду соціального захисту інвалідів та його відділень (щодо порушення вимог статей 19 і 20 Закону «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні»), Державної служби зайнятості (про порушення законодавства про зайнятість населення), ДФС та її територіальних органів (щодо оформлення трудових відносин), ПФУ і його територіальних органів (щодо оплати праці). Тривалість перевірок не може перевищувати 10 робочих днів, для об’єктів мікропідприємництва та малого підприємництва – 2 робочих днів. Строк перевірки може бути продовжено у разі обґрунтованої пропозиції інспектора праці. Інспектори праці (за наявності службового посвідчення) мають право безперешкодно, без попереднього повідомлення та у будь-який час доби здійснювати інспекційні відвідування, у тому числі: ► самостійно безперешкодно, без попереднього повідомлення проходити до будь-яких виробничих, службових, адміністративних приміщень, в яких використовується наймана праця; ► знайомитися з будь-якими книгами, реєстрами і документами, ведення яких передбачене законодавством про працю та зайнятість населення, що містять інформацію/відомості з питань, які є предметом інспекційного відвідування, невиїзного інспектування, з метою перевірки їх відповідності нормам законодавства й отримувати завірені об'єктом відвідування їх копії або виписки; ► ставити керівнику та/або працівникам об'єкта відвідування питання, що стосуються законодавства про працю і зайнятість населення, отримувати усні або письмові пояснення; ► залучати працівників правоохоронних органів; ► на надання робочого місця з можливістю ведення конфіденційної розмови з працівниками щодо предмета інспекційного відвідування; ► фіксувати проведення інспекційного відвідування з питань виявлення неоформлених трудових відносин засобами аудіо-, фото- та відеотехніки; ► отримувати від органів державної влади інформацію, необхідну для проведення інспекційного відвідування, невиїзного інспектування. Вимоги інспектора праці про надання об’єктом відвідування для ознайомлення документів та/або їх копій чи виписок з документів, пояснень, доступу до приміщень, організацію робочого місця, висунуті в межах повноважень, є обов’язковими для виконання. Роботодавці мають право не допустити інспектора праці до перевірки тільки у разі відсутності у нього службового посвідчення, За наявності порушень законодавства про працю та зайнятість населення, зафіксованих актом інспекційного відвідування, після розгляду зауважень об’єкта відвідування інспектор праці проводить аналіз матеріалів інспекційного відвідування або невиїзного інспектування, за результатами якого вносить припис та/або вживає заходів про притягнення винного до відповідальності.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |