« Квітень 2016 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
- 2012 Липень
- 2012 Вересень
- 2013 Лютий
- 2013 Березень
- 2013 Квітень
- 2013 Жовтень
- 2013 Листопад
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Лютий
- 2014 Березень
- 2014 Квітень
- 2014 Травень
- 2014 Червень
- 2014 Липень
- 2014 Жовтень
- 2014 Листопад
- 2014 Грудень
- 2015 Січень
- 2015 Лютий
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Вересень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Лютий
- 2017 Березень
- 2017 Квітень
- 2017 Липень
- 2017 Серпень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Лютий
- 2018 Червень
07:14 ЦК Профспілки вимагає скасування наказу МОН № 443 про скорочення на 10% чисельності непедагогічних працівників | |
ЦК Профспілки звернувся до Прем’єр-міністра України, Міністра освіти і науки України та Міністра юстиції України з приводу необхідності скасування наказу Міністерства освіти і науки України від 13.04.2016 № 433 «Про деякі питання формування штатних нормативів», яким зобов’язано керівників навчальних закладів забезпечити скорочення на 10% керівного, адміністративного, управлінського, господарсько-обслуговуючого персоналу, водіїв, робітників, які обслуговують громадські будівлі, дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів, вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації, бібліотек вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації. На стадії підготовки, розгляду та погодження проекту наказу ЦК Профспілки висловив категоричну незгоду з його прийняттям. У листах зазначається, що наказ № 433 видано з порушенням пункту 5 Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 24 грудня 2015 року № 911-VIII. Наголошено також, що згідно зі статтею 32 Закону України «Про місцеве самоврядування» управління закладами освіти, які належать територіальним громадам, організація їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення, створення необхідних умов для виховання дітей, сприяння діяльності дошкільних та позашкільних закладів належить до власних повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад. Затвердження місцевих бюджетів, а отже обсягів видатків на фінансування навчальних закладів, зокрема й на оплату праці та утримання чисельності працівників, згідно зі статтею 26 закону є виключною компетенцією сільських, селищних, міських рад, які є органами, що представляють інтереси територіальних громад. При прийнятті наказу Міністерством освіти і науки України порушено домовленості сторін Галузевої угоди між Міністерством освіти і науки України та ЦК Профспілки працівників освіти і науки України, засвідчені у її пункті 4.2.1 про проведення спільних консультацій з приводу виникнення обґрунтованої необхідності скорочення більше як 3 відсотків чисельності працівників, а також у пункті 4.1.5, яким міністерством взято зобов’язання вживати заходів для недопущення в закладах освіти і науки масових вивільнень працюючих з ініціативи власника або уповноваженого ним органу (понад 3 відсотки чисельності працівників упродовж календарного року). Крім того, зазначений наказ в порушення вимог пункту 1 Указу Президента України від 3 жовтня 1992 року № 493/92 «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади» та пункту 2 Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 р. № 731, не пройшов державної реєстрації у Міністерстві юстиції України. Відповідно до п.15 Положення міністерства мають направляти для виконання нормативно-правові акти лише після їх державної реєстрації та офіційного опублікування. У разі порушення зазначених вимог нормативно-правові акти вважаються такими, що не набрали чинності, і не можуть бути застосовані. Також встановлено, що при направленні на виконання та опублікуванні нормативно-правового акта посилання на дату і номер державної реєстрації акта є обов'язковим. Привернуто увагу голів територіальних організацій Профспілки на необхідність ініціювання виборними профспілковими органами на місцях прийняття сільськими, селищними, міськими радами виважених рішень при реалізації власних повноважень в інтересах територіальних громад. | |
|
Всього коментарів: 0 | |